Re: Tuner,karta telewizyjna itd.

Autor: $M$ <piotr7112_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 00:30:56 MET DST

> Musisz mieć jeden przewód S-Video lub Composite (jedna lub
> dwie pary plus ekran) i jeden przewód dźwiękowy (dwie pary
> plus ekran). Koncentryk sobie odpuść, on jest do sygnału
> antenowego wysokiej częstotliwości i niskiej jakości, a nie
> do przesyłania obrazu i dźwięku między komputerem a TV.

Zaraz, zaraz, momencik!
Do sygnału wizyjnego coposite koncentryk może być jak najbardziej.
Sam mam puszczone od ATI do TV takim kablem (ok. 10 metrów)
i obraz - żyleta. Oczywiści pod warunkiem, że to koncentryk w miarę dobrej
jakości.
Przecież przewód Video to przecież koncentryk (tylko na mniejsze
częstotliwości)
Jeśli chodzi o Audio, to tu się zgadzam - koncentrykiem zwykłym lepiej nie
puszczać
bo może nie brzmieć za dobrze...
(chyba, ze 2 metry - to wtedy nie powinno mieć znaczenia).
Ale i tak Tomek będzie musiał położyć jeszcze jeden kabel do audio.
(jeśli ma tylko koncentryk)

Pozdr...
$M$