Re: firma sono

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 22:51:46 MET DST

> Polskie? Z tego co czytałem to to jest/była kanadyjska firma, projekt
> z Tajwanu, a produkcja (czy jak kto woli - montownia) w Polsce. Tak
> więc takie do końca polskie to one nie były.

Masz rację w zupełności, w polsce to one tylko były montowane
ale pytałem w ogóle o to, co się z tym wszystkim stało ( poprostu
przypomniało mi sie)
no i wchodze na www, a tam echo, szukam na googlu jakiegoś adresu z "sono"
echo śladu ni ma po niczym, jest tylko sono , aparaty słuchowe
Pomyślałem, że na forum zapytam ;)