Re: Win2000 - Instalacja z dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 22:42:08 MET DST

Użytkownik <kemoto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.79.1095884696.500.pecet@man.lodz.pl

Na ten post trafiłem przez przypadek - używasz programu nie honorującego
pola References, w konsekwencji jest on poza głównym wątkiem. Następny
post mogę przeoczyć... ;-)

> Michał Kawecki napisał: "...załóż fdiskiem partycję FAT32 na tym
> dysku, wrzuć tam katalog
> i386, uruchom komputer z dyskietki DOS-owej, załaduj z niej
> smartdrv.exe
> i uruchom plik \i386\winnt.exe. "
>
> Fajnie, tylko o ile mi wiadomo DOS nie ma obsługi woluminów
> 32-bitowych, a co za tym idzie nie będzie widział partycji FAT32.
> No chyba, że w nowszych wersjach (7,8) postarano się o to.
> Jeżeli chodzi o FAT to już próbowałem - porażka. Folder i386 zawiera
> ponad 4000 plików. Partycja sformatowana w systemie FAT nie obsługuje
> [...]

Oczywiście nie miałem na myśli archaicznego DOS-a 6.x, tylko coś
nowszego, co z FAT32 nie ma już problemów. Obraz dyskietki z DOS-em
pochodzącym powiedzmy z Win98 możesz ściągnąć np. z
http://www.bootdisk.com. Ale spod FAT16 też nie powinno być problemów,
bo ograniczenie o którym piszesz dotyczy wyłącznie ilości plików w
głównym folderze partycji (512), a ty miałeś przecież przekopiować
instalkę do katalogu \i386...

/odpowiadając zmień px na pl/