Win2000 - Instalacja z dysku

Autor: <kemoto_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 22:33:22 MET DST

Michał Kawecki napisał: "...załóż fdiskiem partycję FAT32 na tym dysku, wrzuć tam katalog
i386, uruchom komputer z dyskietki DOS-owej, załaduj z niej smartdrv.exe
i uruchom plik \i386\winnt.exe. "

Fajnie, tylko o ile mi wiadomo DOS nie ma obsługi woluminów 32-bitowych, a co za tym idzie nie będzie widział partycji FAT32.
No chyba, że w nowszych wersjach (7,8) postarano się o to.
Jeżeli chodzi o FAT to już próbowałem - porażka. Folder i386 zawiera ponad 4000 plików. Partycja sformatowana w systemie FAT nie obsługuje tylu plików - widzi mi tylko pliki zaczynające się od liter a-n.