Płyty AMD wszystko-w-jednym

Autor: Tokay Fan Club <spamreceiverWYTNIJNO+SPAMTO_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 21:31:42 MET DST

Czesc.

W poszukiwaniu konfiguracji, która dawała by mi minimum problemow i kosztow
i stabilna pracę w 95% biurową, więc bez wielkich fajerwerków zastanawiam
się nad płytami z zintegrowanym "prawie" wszystkim (LAN+muzyka+grafika),
np Gigabyte GA-7VM400M (nie do końca odpowiadają mi jej parametry, no i
musiałbym kupować nową obudowę - microATX).
Niestety, mało jest takich płyt, co pewnie tłumaczy się niechęcią pecetowców
do "zamkniętych" rozwiązań (którą po części podzielam). Zresztą te, które
znalazłem są zbyt "low" end nawet jak na moje potrzeby.
Macie może jakieś swoje typy na taką płytę (gdzieś do 500zł) ?

Dzięki i pozdrawiam.