Re: Kolejność BOOT-owania bez wchodzenia do BIOS-u

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 18:19:25 MET DST

> Mam taką zagwozdkę: BIOS zabezpieczony hasłem, komputera
> rozkręcić nie mogę, BOOT-owanie ustawione z C:, na C:
> zainstalowany WinXP na FAT-32. Muszę zBOOTować z CD. Jak
> mam to zrobić? Pozdrawiam
Jakis sprytny menedzer bootowania wystarczy.
Polecam Smart Boot Manager. Jest to niewielki programik
ktory lokuje sie w MBR i pozwala uruchamiac system z dysku
twardego, cdromu, stacji dyskietek, partycji, itd. Obsluguje
wiekszosc popularnych systemow Win2k, WinXP, Linuks, win98.
Po starcie systemu bedzie sie pojawialo okno z wyborem.
Program potrafi bootowac z cdromu nawet gdy bios nie ma
takiej opcji.
Pozdrowienia
Simon