Re: kupujemy notebooka

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 17:06:03 MET DST

Użytkownik "Menel" <szachutek@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cirjik$46s$1@nemesis.news.tpi.pl...
> to ile czasu masz na to? bo sam memtest trwa dlugo...
> notebook ci sie zestarzeje jeszcze ;P

Z mojego doświadczenia wynika, ze prime szybciej wychwyci błędy. Możesz w
sumie zlecić sprzedającemu włączenie prime na 2 godziny przed przyjściem. I
jak przyjdziesz to zobaczysz sobie czy prime działa, w logach możesz
przeczytać o której był włączony. Warto odpalić HDDhealth i sprawdzić czy
nie ma za dużo "reallocated sectors". Myśle że jeden albo dwa są
dopuszczalne.

Ciekaw jestem ile kosztuje takie cacko. W sume już dość wiekowe.

pozdrawiam
jahu