Re: Dysk 160 GB na starej płycie

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 16:37:35 MET DST

Użytkownik "Tyba" <tyberiusz5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cirm1c$el3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> współpracują bez problemu z tak dużymi dyskami. Ewentualnie proszę o
> sugestie dotyczące zakupu nowego kontrolera.

Kiedyś miałem podobny problem z dyskiem seagate 80 gb. Płyta główna wiekowa,
aktualizacji biosu nie znalazłem, ale okazało się, że Seagate oferuje
oprogramowanie, które pozwala zoboczyć większe dyski na starych płytach.
Ściągnąłem z internetu i wszystko zadziałało perfekcyjnie. Zobacz czy
Szajsung nie ma podobnych programów na swoich stronach.

Ach, i z WD też udało mi się podobnie zrobić. Też dedykowanych
oprogramowaniem ze stron WD.

pozdrawiam
jahu