Re: VIA + Speedtouch + neostrada? [dlugie]

Autor: zt gi <gl12d4.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 16:23:54 MET DST

Pafnucy <c-b@o2.pl> napisał(a):

> Objawy charakterystyczne dla źle zabezpieczonego przed wirusami komputera,
> który zdążył juz nałapać sporo syfu. Zalecałbym najpierw dokładne
> przeskanowanie komputera pod tym kątem zanim zaczniesz wynieniać w
> komputerze hardware:-)

To sam nie wiem... Nawet jakbym miał sporo syfu, to chyba antywir by mi
kilka, no chociaż jednego pokazał.
Programy wirusowe nie pokazują nic.
Monitor antywir cały czas włączony.
Firewall włączony i nie pokazuje jakiś dziwnych połączeń.
Jak sprawdzam trwające procesy - nie widzę żadnych podejrzanych aplikacji.
Po wyłączeniu wszystkich programów korzystających z internetu ruch na
zewnątrz jest zerowy.

Pzdrw