Re: Jaki laptop?

Autor: kgs <kaguss.wytnijto_at_totez.xl.wp.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 15:23:55 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz wrote:

> W Polsce T mają 3 lata. Wszystkie IBM'y są niezawodne, o ile nie
> wylejesz na niego kawy. Najlepszy współczynnik mozliwości do ceny ma
> A series, mozna takie znaleźć z P4 2GHz i wyświetlaczem 15" 1600x1200
> za około 3,5 tys ale jest "pełnowymiarowy", T jest malutki super
> przenośny.

No ok, ale to jest mowa o nowych modelach - mi chodzi o te
"regenerowane". Myślę, że mimo wszystko słabszy, ale i tańszy IBM to
przede wszystkim solidny komputer - a w moim przypadku nie paramtery a
wytrzymałośc bezawaryjnośc i komfort pracy są najwazniejsze.
Zastosowania znacie - wystarczy żeby to wszystko chodziło płynnie i
będzie ok (najbardziej ekstremalny przypadek dla mnie to chyba sytuacja
w której będzie firewall + antywirus + przeglądarka + komunikator będa
uruchomione).

Kwestia jest tylko taka czy dobrze zrobie kupując tego latptopa (ew. T21
czy T20 z dodatkami - tu prosze o Waszą rade) za dokładnie taką cenę i
od tego sprzedawcy ;) Dzieki za wszytskie opinie dotychczas ;]

--
pzdr