Czy karta sieciowa może przerywać pracę plugina ?

Autor: SMi <smi_at_poczta.op.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 14:47:24 MET DST

Witam !

No własnie... Czy karta sieciowa może przerywać pracę plugina ?

Korzystam z szyfrowanej strony biura maklerskiego. Po zalogowaniu się na
stronie uruchamiam plugin do notowań on-line.

I niestety co jakiś czas plugin jest zamykany (sypie się).

Sprawdziłem na innym kompie z takim samym softem- i nic ! Chodzi jak burza.
Na modemie też - jak burza !

Czy to w takim razie wina karty sieciowej ?

Pomózcie, bo ja już nie mam koncepcji c z tym zrobić.

System i wszystko było juz przeinstalowane...

Mirek