dziwne uruchomienie kompa

Autor: Profil1 <pcmax_at_neostrada.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 12:25:27 MET DST

Problem wygląda tak. Właczam kompa z win ME, komp rusza, przechodzi testy
biosu, zaczyna uruchamiać winde i klops - wszystko staje.
 Zanim mnie tu zjecie, weźcie pod uwagę żę, jest to nowo zainstalowany
system, a co najdziwniejsze pomaga taki mały trik: kiedy komp
staje(przestaje ładować winde) naciskam na 2 sekundy przycisk power na
obudowie, ekran robi się czarny, ale komp się nie wyłącza (za krótko wduszam
power), ponownie naciskam power, komp rusza i normalnie ładuje winde.
 Zdążyłem już wymienić płytę asrock k7s8x na ecs, twardy dysk wd cawiar na
seagate i nic nie pomogło. Żeby nie było łatwo dodam, żę identyczny
przypadek po kilku dniach pojawił się na drugim kompie w tej sieci. drugi
komp to zupełnie inna konfiguracja ale objawy są takie same.
Czy ktoś wie co to jest? Ponadto nie wim co się dzieje w kompie, kiedy
dwukrotnie naciskam przycisk power i dlaczego to pomaga. Za wszystkie
sugestie z góry dzięki.
   - zagubiony użytkownik-