Re: zestaw do oceny długie

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 12:32:52 MET DST

Dnia Mon, 20 Sep 2004 21:38:48 +0200, Robert S napisał(a):

> zastosowanie komputera typowo domowe trochę gier,trochę filmy proste
> programy biurowe, Internet. Komputer nie będzie podkręcany.
>
> AMD Duron 1600 MHz (Applebred) - 202zł
> Asrock K7VT6 Via KT600 + LAN + SATA-190zł (na płycie jest dzwiek?)
Jest ale slabiutki. Potraktuj to jako starter kit.

> A4-TECH WOP-35 PS/2 Optyczna (Opto 325)-40zł
Najtanszy optyczny Logitech.

> Spire WhisperRock IV SPA04B4 - super cichy!!-45zł
Super cichy to raczej jest w snach. Dorzuc 20zl i kup najtanszego
pentagrama. Za dodtakowe 10 dostaniesz regulator obrotow. Ewentualnie sam
zmontuj jakas redukcje napiecia.

> obudowa Modecom (jaki model do 200zł?)
> Fdd-35zł
Ktorakolwiek byle w srodku byl zasialcz Modecom 300GT. Zadne Feele!!!

> suma =2528zł (cennik komputronik.pl)
Bedzier odrobine drozej.

> Na czym można by zaoszczędzić? Jakš słabszš grafikę (komputer dla dziewczyn
> wiec nie sšdze aby chciały grać w Dooma3 ale kto tam wie:-) no i chyba
No jesli tak to zorientuj sie czy beda graly w pasjansa czy eeeee.... no
nie wiem w co innego grywaja dziewczyny i ewentualnie mozesz nawet Radka
9000 kupic.

> jeszcze można by troszkę zaoszczędzić na monitorze (wiem ze ten jest bardzo
> dobry a co polecacie z modeli tylko dobrych)
Na oczach nie ma sensu oszczedzac. Moze wrecz zainwestowac w jakis taniszy
LCD? Wiem... wiem.... budzet nie wytrzyma.

GLide