Re: kupujemy notebooka

Autor: chris <hiagaranode_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 12:10:06 MET DST

Sprawdz czy ustawienia w BIosie po zapisie zostaja :-) - ja w swoim
starszym-uzywanym laptopku Celeron (III) 600 MHz musialem wymienic
bateryjke na plycie - SPRAWDZ LATWOSC DOSTEPU DO NIEJ , bedziesz musial to
zrobic sam bo mi w CAREN notebooks powiedzieli ze maja to w "d... pie , i
ze ich serwis (ZA OPLATA ) tego nie zrobi bo oni naprawiaja tylko swoje"....

Serwisanta slowa : "szef zabronil...."

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Latitute Cpx