Re: SP2 i mysz, znowu...

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 12:00:40 MET DST

Ktuś, czyli "Menel" posługując się mailem <szachutek@wp.pl>, trzykrotnie
się zastanowił i napisał(a):

> to odpowiedz w takim samym stylu: wywalic winxp. ale nie o to chodzi chyba
> nie?
> do autrora watku
> musisz najprawdopodobniej poczekac na patcha a4tech lub uaktualnienie sp2,
> ktore z pewnoscia sie ukaze

Zgadza się, prawdopodobnie trzeba zaczekać na poprawkę poprawki:) Zbyt dużo
osób ma ten problem, więc musi zostać rozwiązany. Ja częściowo rozwiązałem
problem zrywając niebieskie płótno z podkładki, mysz jeździ teraz po
czarnym, na razie się sprawdza. Napisałem też maila do A4Tech, ale dostałem
lakoniczną odpowiedź o kolorach podkładek i że...mogę ewentualnie wymienić
mysz na nową.

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,