Re: Laptopy - pomocy!

Autor: Daniel H. <heland_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 11:41:00 MET DST

> Muszę kupić laptopa.
> Jaki proc brać - P IV, Mobile czy Centrino?
> Znacie może link do jakiegoś laptopowego FAQ?

niedawno tez mialem podobny problem
duzo szukalem i trudno jednoznacznie powiedziec co kupic
dla jednych dana marka jest ok, dla innych to chlam
jedni polecaja amd dla innych to grzalka
sprobuj powyciagac srednia

jesli chcesz dlugo pracowac na bateriach to centrino lub celeron "centrino"
jesli chcesz grac to jakas bardzo dobra grafika
no i ile mozesz przeznaczyc?

wazna tez gwarancja (najlepiej 2 lata lub wiecej)
tu masz test paru modeli: http://www.tanienotebooki.pl/rezultaty.php

ja mialem actine webbook a teraz fujitsu-siemens
po samym wykonaniu widac roznice

pozdrawiam
Daniel H.