Odzyskanie danych z dysku 2,5''

Autor: CODI <codi_at_codi.com>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 11:06:33 MET DST

Witam.
    Padł w notebooku dysk. Jest prawie nowy ma jeszcze gwarancję ponad 2
lata.
    Niestety jeśli oddam dysk do serwisu na pewno dostanę nowy a dane które
na nim są pójdą do śmieci.
    Bardzo mi na nich zalezy a z drugiej strony 500 zł na ulicy nie lezy.
    Serwis powiedział tak jeśli uda mi się podmienić padniętą część na czas
zgrania danych bez widocznych uszkodzeń wizulanych to taki dysk przyjmą na
gwarancji.

    Objawy padu. Dysk startuje, kreci ale chwilę po starcie miarowo sobie
"pyka" co sekundę.
    Padła elektronika? Napęd ? Taki Hitachi ma budowę modułową ? Da się daną
częśc podmienić na czas zgrania ?
    Biore pod uwagę ze podobny dysk kupię albo znajdę wsród znajomych.

Pozdrawiam
CODI