Re: pasta OCZ Ultra 5+

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 10:50:42 MET DST

Użytkownik "krzysiek" <gramble@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ciq9c6$8f8$1@achot.icm.edu.pl...

> no okej ! czyli jednak lepiej rozsmarowac :) tesz mi sie tak wydawalo bo
> cos nie wierze zeby sie tak ladnie rozprowadzilo jak bym na nie
> rozsmarowana kropelke radiator spuscil :P

Wez sobie kiedys paste jakakolwiek (np. do zebow) zrzuc kropelke na plaskiej
powierzchni a nastepnie docisnij rownomiernie szklana plytka (wielkosci
procesora, radiatora). Przez szklo zobaczysz, ze pod naciskiem pasta bedzie
niejako wypychana do zewnatrz rozprowadzajac sie w ten sposob rownomiernie
na plaskiej powierzchni.

Jesli masz wieksze obawy to dodatkowo nalezy doswiadczalnie sprawdzic ile
pasty nalozyc aby po docisnieciu rozeszla sie na calej powierzchni, a nie ze
np. nie siega krawedzi rdzenia procesora, lub jest jej za duzo na tyle ze po
docisnieciu zaczyna wylazic bokami.

--
mk