Czy ktoś ma instrukcje naprawy drukarki 3820?

Autor: Kris <Toniejestmojadres_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 09:50:48 MET DST

Widziałem taką na allegro. Drukarki te padają jak muchy, mi nestety po 2
latach tez sie zepsuła. Zaczełem rozkrecać ale zdjęcia by na pewno pomogły
lub chocby dobry opis. Znalazłem strone gdzie taki był, niestety juz strona
nie istnieje. Może ktoś ma rady? Oczywiscie popsute sprzęgło ale tryby chyba
całe. Jeszcze sie do nich nie dostałem:)