kupujemy notebooka

Autor: biela <biela__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 09:10:18 MET DST

Witam
Dziś idę oglądać prawdopodobnie mój nowy nabytek :). Jest to Dell Latitute Cpx
p3 500. Zrobiłem sobie liste co należy sprawdzić i przetestować, jeżeli coś
pominąłem to dajcie znać :)

1. Sprawdzić czy wszystkie podzespoły są takie jak w opsie (AIDA itp)
2. Obejrzeć obudowę, zawiasy, zatrzask
3. Sprawdzić doki PCMCIA (ślad spalonych kart)
4. Sprawdzić zużycie śrub
5. Czy klawisze wytarte
6. Test nokia monitor (bad pixele, sub pixele)
7. Test hdd (ja będę używał programu z bootowalnej płyty Emergency)
8. Test CD (czy czyta)
9. Test fdd (odczyt/zapis)
10. Memtest
11. Działanie klawiszy
12. Touchpad
13. Czy wentylator nie chrupocze.
14. Czy w dysku coś nie zgrzyta
15. Czy nie ma hasła do biosu
16. Na koniec prime test

Podczas tych wszystkich testów sprawdzana jest wytrzymałość bateri :).
I jak wam się podoba lista? Macie coś do dodania??