Re: Płyta ECS a różne dyski twarde ???

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 23:28:30 MET DST

W artykule news:3b36.00000996.41508472@newsgate.onet.pl,
niejaki(a): Użytkownik z adresu <jarsal@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Jeszcze jedno.
> Czy aby sprawdzić BIOS muszę wejść do BIOSu ???
nie!
wersję biosu widzisz np przy starcie komputera

> Sorry za takie pytania, ale nie jestem zbyt mocny w tych sprawach
> (oczywiśćie komputerowych).

P.S. jeśli jesteś aż takim laikiem to ściągnij program Everest z linka
którego podaję poniżej i po uruchomieniu kliknij na Płyta główna > BIOS >
Właściwości BIOS`u > Informacja z BIOS`u Awarda

http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3

--
pozdrawiam
Adam M.