Re: Czy juz jest dobrze ?

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 22:12:35 MET DST

Knoppix User wrote:
> Monitor Nec FE 990

moze byc

> proc AMD Athlon 64 2800+ (BOX) - 3 lata gwarancji prydaja sie srednio
> raz w roku

ja wzialbym jednak wersje bulk + pentagrama QC-92Cu
A tak szczerze mowiac to zastanow sie jeszcze nad AMD64 - przyszlosciowosc
tego procka jest dla mnie watpliwa, bo jak juz pokaze sie Windows na AMD64
to ten procek bedzie juz za stary zeby pociagnac najnowsze gry. Ja bralbym
bartona 3.2+. Ale jesli zdecydowales sie na AMD64 to ok - moze byc

> Plyta Microstar K8N Neo-Platinium

super

> TwinMos 2X512 cl 2.5 (chyba chodzi )

moze byc - ja mam i nie narzekam (ale nie krece)

> Dysk Szmajsung SpinPoint 160 SATAnista

super - najlepszy wybor

> Grafa Sapphire Radek 9800 Pro (pewnie na r 360 mi nie znajda ale jaki

jesli nie masz kasy na GF6800 to ok - super

> CoolR do grafy Arctic Cooling Vga

nie znam sie

> Wypalarka Nec nd 3500a

super

> obudowa Logic Q4 l350

sprawa gustu

Ja tylko wzialbym jeszcze zamiast standardowego zasilacza Chiefteca 360W
1136H - najtansze rozwiazanie ktore daje pewnosc i bezpieczenstwo

> Mam nadzieje ze dobrze to wykombinowalem ale jesli jakies poprawki sa

malutkie :-)