Re: Odzyskanie plikow ze sformatowanej partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 21:42:20 MET DST

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step1@poc1zta.onet.pl1> napisał w
wiadomości news:cipiv3$hnd$1@news.onet.pl

PC Inspector JEST w pełni darmowy, choć może akurat w twoim przypadku
okazał się nieskuteczny. Niestety - innych darmowych programów tego typu
nie znam. No może poza DFSee, ale jest on zbyt trudny w obsłudze, żeby
go polecać.

> Jak działający trial to http://www.terabyteunlimited.com/bootitng.html
> Jest tam "undelete partitions/volumes".

Oj nie, on się może przydać wtedy, gdy ktoś usunie partycje z dysku.

/odpowiadając zmień px na pl/