Re: Pytanie o excel...

Autor: Seki Hope Tristan <seki_at_USUN.TOamigo.pop.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 20:06:29 MET DST

Użytkownik "czechu" <par@icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:cipmdj$ksv$1@opal.icpnet.pl...
> Mam mały problem...
> Chce zrobić w excelu coś takiego: Tabela, któa będzie sumować moje
> dotychczasowe wydatki. mają tam być 3 kolumny : Wydatki, Wpływy i Stan
> obecny. Logiczne jest ze Stan obecny to Wpływy - Wydatki. No formułe "Stan
> obecny" stworzyć bardzo prosto. Gorzej sprawa wygląda z następnymi
> wierszami. Stan obecny będzie się bowiem wyrażać jako stary stan obecny +
> wpływy z nowego wiersza - wydatki. Rozciagając tą formułe jednak na
> wszystkie wiersze, powstanie sytuacja w której kolumna "stan obecny"
bedzie
> [...]

Niebardzo rozumiem co chcesz zrobic. Chcesz by stan obecny z wyzszego
wiersza sumowac ze stanem obecnym z nizszego wiersza? Przynajmniej tak
zrozumialem to co napisales ale nie widze tu zadnego problemu wiec nie wiem
w czym Ci pomoc?
Powiedzmy stan obecny z wyzszego wiersza to komorka C1 bedaca wynikiem
=A1-B1
Stan obecny z nsizego wiersza to C2 bedaca wynikiem =(A1-B1)+(A2-B2) i
formule przeciagasz w dol na nizsze wiersze. Zmienia sie tylko numery
wiersza co jest pozadane bo przeciez interesuja nas zawsze dane z wiersza
powyzej, ktore byly aktualne.Prawdopodobnie nie kopiowales formuly a wartosc
bedaca wynikiem formuly.
Moze niezrozumialem Twojego problemu? Jesli chcesz by przy
przeciaganiu/przekopiowywaniu jakas komorka sie nie zmieniala to wstawiasz
znak dolara $ np $A$1. Nie wiem co ejszcze moze Ci sie przydac...

--
Pozdrawiam
Seki | Hope | Tristan