Re: [zamowienie specjalne] jaka pyta główna

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 18:07:23 MET DST

Użytkownik "Piotr Kania" <piotr_kania@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cipb4c$aor$1@inews.gazeta.pl...
> ehlo,
>
> grzebie sie w cennikach i mam juz metlik w glowie. Szukam plyty glownej
pod
> AMD (socket A Sempron, AthlonXP) ktora spelnia ponizsze wymagania:
>
> - RAID 0,1 (na kontrolerze ATA i S-ATA) - musze tam wsadzic 4 dyski ATA i
> porobic mirrory i miec mozliwosc dolozenia jeszcze dyskow na SATA w
> przyszlosci
> - vga on board
> - Dual lan
> - bez audio
> - cena < 400 zl
>
> Pomoze ktos???

w 1 kawalku to sie nie da
kontroler ATA/133 z raidem to koszt ok 80zl + dodatkowa sieciowka na
realteku ok 20zl = 100zl
plytka epox EP-8KRAI za ok 250zl, w maire szybka, stabilna, ma raid na SATA
i 2 kanaly ide... audio mozesz wylaczyc w bios...
no i pozostaje 50 zl na grafike - w tej cenie nic nie kupisz nowego - wiec
albo poszperaj np po allegro i znajdz cos na agp 1,5V, albo doloz i kup
jakiegos ragea na pci za 90zl chociazby albo cos kolo tego...

--
pozdr
  t_harry