Re: pamięci pc133 lame

Autor: Drakoo <drakoo_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 17:37:35 MET DST

> E tam. *Każdy* DIMM może być jednostronny lub dwustronny.
>
> DIMM jednostronny ma jeden bank pamięci, a dwustronny -- dwa
> banki o o połowę mniejszej pojemności każdy. Moduły dwu-
> stronne są generalnie mniej kłopotliwe, ale stanowią większe
> obciążenie elektryczne dla kontrolera pamięci.

Nie o to mi chodziło. Jeśli komputer ma pracowac rzeczywiście z pamięcią
DDR 400, to nie należy stosować więcej niż dwóch banków pamięci w szynie.
A dwa banki pamięci to jeden modół dwustronny DIMM lub dwa, moduły
jednostronne. Jeśli zastosujemy więcej niż dwa banki pamięci na szynie
rzeczywiste taktowanie pamięci spada. So...

--
__% Drakoo %_GG%_5_2_2_8_4_0_2             __
__%Sebastian Wiszkarów%__Sz -..Eee.. - n      __