Re: [wiatrak vga] glosny GB radeon9600pro

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 17:15:10 MET DST

non)Pascal wrote:

> ok. sprobuje.
> jaki rezystor nalezaloby podlaczyc?

Zależy od parametrów wiatraka.
http://groups.google.com/groups?q=rezystor+wentylator&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&safe=off&selm=b1hg4e%248h6%242%40news.tpi.pl&rnum=1
Ja parametrów mojego niestety nie znałem więc dałem 100 Ohm, 2W. Ale
jakby nie chciał ruszyć lub ledwo się kręcił to spróbuj 50 Ohm (też 2W).
Poza tym zapuściłem go na godzinkę na zewnętrznym zasilaczu (od kolejki
elektrycznej ;) żeby się upewnić, że będzie dobrze chodzić. Pamiętaj
tylko, żeby wszystko dokładnie poizolować (kableki), a sam rezystor
najlepiej przylutować (a nie tylko skręcić z kabelkami, oczywiście do
+). Mimo że nic nie powinno się złego stać, to oczywiście robisz to na
własną odpowiedzialność ;) Jakby komp zaczął się wieszać lub pojawiły
się artefakty to znaczy, że karta jest jednak za słabo chłodzona.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211