Re: zestaw do oceny długie

Autor: mpx <mpx_at_hoga.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 16:14:28 MET DST

"Robert S" <robert_salyga@wytnij.to.gazeta.pl> wrote in message
news:cip1av$k44$1@inews.gazeta.pl...

> musi być nowy bo sprzent ma być kupowany w hurtowni po okazyjnej cenie

Jeżeli nie można kupić używanego to faktycznie kupno modemu zewnętrznego
może się nie opłacać. Ja używałem Pentagram Diablo 56X i byłem bardzo
zadowolony. Niestety kosztuje ze 200 zł.

> lexmarki sa koszmarnie drogie w eksploatacj wiec w ogóle nie brałem pod
> uwage(tani modele)

Lexmarki napełnia sie łatwiej od HP :-)

> a np tani Canoni350-292zł

Jedną z przewag Canona nad HP jest właśnie koszt eksploatacji, zarówno na
tuszach oryginalnych jak i zamiennikach.