"plaskie" klawiatury?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 15:39:47 MET DST

Hej!

Mój nieco ponad roczny Logitech przestaje mi wystarczać (przetestowałem w
sklepie produkt Microsoftu... to był bląd - jest niemal tak komfortowa,
jak te ze starych serwerów Compaq'a;)), pomyślałem więc, że zmienie
klawiaturę na coś "płaskiego". Niestety to, co dane mi było testować nie
spełnia moich oczekiwań - taki Tracer działa na identycznej zasadzie, co
zwykłe klawiatury, tyle, że jest spłaszczony. Tymczasem w moim starym
notebooku pod każdym przyciskiem znajduje się para dźwigienek w kształcie
litery X, dzięki którym klawisze działają nadzwyczaj cicho i miękko. Czy
któraś z "płaskich" klawiatur ma taką właśnie konstrukcję?

k,