Partycja NTFS na HDD Maxtor

Autor: Tomasz Nowak <xxx_at_xxx.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 11:17:32 MET DST

Witam,
  ostatnią część mojego 60GB dysku Maxtor zajmowała 15GB partycja NTFS z
moimi dokumentami. Po reinstalacji Windows 2000 "Mój komputer" pokazuje
partycję "Dysk lokalny", z którejż to ikonki dowiaduję się, że "Dysk jest
niesformatowany".
  ZTCW częsty przypadek. Znalazłem program TestDisk, który rzeczywiście
ujrzał partycję w odpowiedniej tablicy, pozwolił przejrzeć tamtejsze pliki i
zapisał własną tablicę partycji.
  Nie pomogło.
  Właśnie zainstalowałem W2K Service Pack 4, nadal nic.
  Jak odzyskać moje ukryte dane?
pozdrawiam