Re: mocowanie dysku

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 10:55:42 MET DST

Rob napisał(a):

> Zaleca sie przykrecic dysk do sztywnej konstrukcji rowno w poziomie tak aby
> nie wpadal w wibracje (np. przy roskrecaniu sie talerzy podczas startu).
Czy to jest bezwzględne zalecenie? Miałem dysk przykręcony na sztywno do
obudowy i zaczął się po pewnym czasie dziwnie zachowywać. Położyłem go
na grubej ażurowej gąbce na dnie obudowy i jest znaczna poprawa. Czy
drgania całej obudowy od szybkoobrotowych CD-ROMów i krzywych płyt nie
mają wpływu na pracę twardych dysków? (obudowa niestety Megabajt).