Re: Moje boje ... z kompem oczywiście

Autor: MarekZ <mzural_at_op.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 09:30:54 MET DST

Witam

> miałem to samo , u mnie to była wina myszki , co dziwne pod WinMe wszystko
> działało , po wymianie myszki problem zniknął
To jest sensowna podpowiedź. Właśnie sobie uświadomiłem, że tyle razy wtyk
od myszy wkładałem-wykładałem ( nawet piny musiałem prostować ), że coś
pewnie uszkodziłem. Wielkie dzięki ! Sprawdzę i dam znać

> memtest
> prime
> sprawdzałeś napięcia w biosie czy są w normie ?

Napięcia w BIOS-ie są w normie. W zasadzie podejrzewam, że pamięć mi
szwankuje (mam zamiar zmienić TwinMosy na inne ). Opisałem problem
całościowo bo cały czas mam wrażenie, że coś istotnego przeoczyłem w tym
komputerze.

Pozdrawiam
MarekZ