Re: problem z dyskiem - maxtor 80GB 7200

Autor: MW <marcinwitkowski_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 23:41:57 MET DST

> Jaki zasilacz ???
> Jesli codegen ... to wymien na cos lepszego - mojej znajomej w ostatniej
> chwili wymienilem zasilacz i dysk przestal wydawac takie dzwieki.

Cholera, zasilacz faktycznie jakis nonamowy jest :/
Kiedys hunt key padl, a potrzebowalem cos na wczoraj, wiec kupilem na co
bylo mnie stac :/ i tak zostalo :(

Natomiast zainstalowalem wlasnie HDD Health. I generalnie pare razy krzyczal
mi, ze temperatura jest za wysoka :/ (ok. 44 stopni).

pozdrawiam
MW