Re: Monitor Sony LCD HS74PB 17" opinie?

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 22:11:55 MET DST

PAWi wrote:
> Witam
>
> Prosilbym grupowiczow o opinie nt. Monitora Sony LCD HS74PB 17"
> pomijajac jego wysoka cene.

Mam go, tyle ze srebrnego. Dalem za niego 2579 PLN i powiem ci ze nie zaluje
ani jednej zlotowki wydanej na niego. Katy widzenia szerokie - nawet patrzac
z boku obraz jest dobry, zadnych smuzen nie zauwazylem. Opcja wysokiej
jasnosci bardzo przydaje sie w grach typu Doom III itp... Ostrosc taka, ze
patrzac na mojego starego CTX 17' na trinitronie czuje sie jakbym patrzyl
jak przez mgle. Bardzo szeroki zakres manualnych ustawien, pozwala na
wyregulowanie monitora w stopniu ktory zadowoli kazdego. Zasilacz jest
schowany w obudowie monitora, takze nie ma niepotrzebnych pudelek jak w
iiyamie E430, do tego super wyglad sprawia ze jestem nim zauroczony.

Monitor mial spora konkurencje, gdyz obok stala iiyama E431, Eizo L550 i
jakis NEC z DVI i Sony byl zdecydowanie najlepszy i mial najlepszy obraz
dlatego go wybralem. No i do tego serwis, ktory mam 2 km od domu.
Gwarancja - 3 lata. Zadnych padnietych pikseli. W standarcie masz juz kabel
DVI - ten dual, czy double czy jakos tam.

jesli masz tyle kasy to baaaardzo polecam - jednak co Sony to Sony.