Re: Dysk do 300zł

Autor: Zeus <marhir_at_wiesz.co.zrobic.icpnet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 20:47:23 MET DST

Tomasz 'motto' Motyliński wrote:
[...]
> co mam kupić, czy większy a z mniejszym cache, czy mniejszy a z
> większym cache.
[...]
Osobiscie jeśli ten drugi dysk ma być używany tylko jako "magazyn", wziąłbym
większy z mniejszym cachem. Jeśli ma z niego startować jakiś system lub duże
aplikacje, postawiłbym na cache.

Ostatnio kupiłem Maxtora z 8Mb cachu i przeniosłem na niego cały system,
zostawiając starą barracudę na składowisko danych i backup

--
Pozdrawiam
Zeus