Re: PC WORLD july 2004 - sprzedam

Autor: Profesor Nic <profesornic_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 20:32:30 MET DST

> Bo nie wie, że za spam można stracić łącze ? :>

Sorry chłopaki... Nie jestem zawodowym, bezlitosnym spamerem, raz na kwartał
zdarzy mi się jakiś detal, który zbiera kurz na półce, a komuś mógłby
sprawić frajdę za grosze... Choć to mnie oczywiście nie tłumaczy.
Z tym moim spamowaniem jest trochę jak z bąkami - wiem, ze nie wypada, ale
czasem nie mogę się powstrzymać ;-)

Pozdrawiam i sorry raz jeszcze.
P.