Niezamykajay sie system

Autor: G R Z E G O R Z <greg_at_a-comp.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 20:24:38 MET DST

Witam
Mam taki mały problemik.Zainstalowałem na komputerze WINDOWS XP PROF z SP1.
Podczas instalacji wszystko było ok, ale po instalacji zaczal wystepować
pewien problemik. Nadmienie ze sprzet to płyta główna ASROCK P4VT8+, CD-RW
MSI 52/32/52, HDD 80 GB 7200 SAMSUNGA. Problem objjawia sie
nastepująco.Jeżeli w napedzie CDRW jest jakakolwiek płyta to system sie nie
zamyka. Trwa wylogowywanie i trawa i trwa az w konci szlaaaag mnie trafia i
wyłączam kompa z przycisku :-(. Natomista jezeli płyty CD w napędzie nie ma
to jets wszytko ok i system sie zamyka bez problemu. Co moze być przyczyną
gdzie szukać błedu ?? ??