ehh, znow o zasilaczach...

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 18:43:45 MET DST

znow o zasilaczach.
szukalem po allegro i generalnie slabo to wyglada, bo ceny wlasciwie
sklepowe, albo jakies dziwne zrodla :|

i w ogole zastanawialem sie czy kupic chiefteca i pytalem na forum juz, ale
jakos tak roznie te opinie poplynely ze nic z tego nie wyszlo
pogooglalem, i w zasadzie przy moich aktualnych zasobach (~150zl) to plywam
gdzies pomiedzy 1136H, a HPC-360-202...

czytalem na forach roznych i w testach o glosnosci. opinie skrajnie rozne
(zwlaszcza o 1136H). podobnie z napieciami choc tu licze ze przy tej cenie
bedzie OK (sprzet mam niepodkrecony).

powie mi ktos czy taki chieftec 1136H bedzie mozliwie cichy (teraz mam
jakas suszare codegena 300W co ja slysze z drugiego pokoju; chce taki przy
ktorym z 3 metrow da sie zasnac). w ogole widze ze sa dwie fabryki -
Enhance i Sirtec. na angela.pl znalazlem taki z enhace jeszcze, a gdzies
wyczytalem ze te lepsiejsze sa. to prawda?

a moze cos innego w tej cenie wybrac? sam juz nie wiem co robic, metlik w
glowie, tak skrajne opinie sa ze glowa boli. generalnie sklanialbym sie ku
temu 1136H, ale ma jakies pasywne PFC co podobno gorsze jest, no i slysze
ze glosniejszy od codegenow jest. ale da sie cos lepszego w tej cenie
znalezc, czy tez on najlepszy bedzie?

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl