Re: Otwieranie laptopa

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 17:59:43 MET DST

Bruno Ramone wrote:

> nie wiem, czy zauwazyłeś, ale laptopy od zawsze były komputerami nie
> nadającymi się z gruntu do serwisu w domu. I o to mi chodziło.

Owszem, tylko w zwiazku z ich upowszechnieniem czesc czynnosci staje sie
standardowa eksploatacja, i z takimi sie nie idzie do serwisu. Chyba nie
powiesz, ze idziesz do serwisu Sonego aby wymienili Tobie baterie w pilocie
od TV? ;)
A co do laptopow, to jedni sobie sami karte miniPCI wymienia, a inny po
dolozenie pamieci pojdzie do serwisu. Ale oczywiscie takie sprawy jak
interwencje w plyte, wymiana procka to juz mozna zlecic serwisowi.

Ale jakkolwiek by nie bylo nie przewidziales jednego aspektu -
hobbystycznego. Moze dla niektorych grzebanie w takim IBMie PII sprawia taka
frajde jak innym grzebanie w jakims Mustangu :)

pozdrawiam
Zbyszek