Re: Maxtor 80GB - wymiana elektroniki

Autor: jjTomi <php3_at__spamstoper_wp.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 16:28:43 MET DST

> Padł mi dysk Maxtrora 80GB D540X - 4X - nie jest widziany w biosie,
> sprawdzałem na 3 kompach. W związku z tym mam pytanie:
> 1. Czy da się zastosować zamiennie elektronikę do Maxtora 40GB D540X-4X -
> chyba ta sama konstrukcja, tyle, ze z pojedynczym talerzem.

moim zdaniem nie, próbowalem kiedys elektroniki od bardzo podobnych do
siebie dysków maxtora po 8,4GB ale rozniacych sie troszkę numerem modelu i
nie szło

> 2. Czy jest to trudna operacja dla kompletnego amatora, nigdy tego nie
> robiłem, może dac sobie z tym spokój?

nie wiem jak jest zamocowana elektronika w twoim maxtorku ale w moim starym
wystarczylo mieć śrubokręt/klucz nie wiem jak się taki ksztalt nazywa ale
jakby gwiazdkowy z gwiazdką sześcioramienną :) do odstania w sklepach
elektronicznych albo z narzedziami, bez tego trudno odkręcić i przykręcić,
poza tym znajdz lepiej elektronikę od identycznego modelu i łatwizna

pozdro