Re: wiatrak do athlona 1800 xp ewentualne podkrecenie

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 15:06:45 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:o7pms84x8nrf.dlg@powered.by.sniper...

> Ale napewno dobry będzie Arctic Copper Silent 2 (rev. 2):
> http://www.arctic-cooling.com/en/
> lub podobna wersja TC z termoregulacją obrotów.
>
> Oba są niesamowicie ciche; niemal niesłyszalne. Nie potrafię
> odpowiedzieć jak będą sprawowały się przy przetaktowaniu. U
> mnie model bez TC utrzymuje temp. ok. 50 st. C. Jeśli chcesz
> kręcić proca może lepiej pomyśleć o jakimś Pentagramie.

Dorzucił bym jeszcze Arctica wersja 2M. Ma on śledzia z trzystopniową
regulacją obrotów, myślę że dla "krętaczy" byłby w sam raz. Na moim Duronie
temperatura wynosi 42-43 stopnie na najniższych obrotach (zdaje się 1400
obrotów, ale moge się mylić). Gdybym go podkręcił to nie mam wątpliwości że
wentyl schlodził by procka znakomicie.