Re: Legalnosc instalacji Windows w firmie przez kogos -Pomocy!

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 15:01:09 MET DST

artur(m) wrote:

> Użytkownik "Miroslaw Kwasniak"
> <pisz_do_mnie_na__mirek.kwasniak@dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
> wiadomości news:cih9nh$afr$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

Bzdura. Wynika to z niezbyt uważnej lektury prawa autorskiego. Słowo
"licencja" odnosi się tam do licencji nie na używanie programu, ale na
rozpowszechnianie utworu. Jeśli autor udzielił komuś pozwolenia
(licencji) na rozpowszechnianie jego utworu, to o ile nie określono w
umowie inaczej, wygasa ona po 5 latach.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com