Re: HDD Regenerator rzadzi!!!

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 13:34:25 MET DST

Zbychu wrote:

> No fajnie. I tak niwiele z tego zrozumiałem, ale zaniepokoiłem się swoim
> twardzielem. Co powiecie jeżeli SMART wypisuje tak:
>
> Value Worst Warn Raw
> Reallocated Sector Count 200 200 140 0000000000000
>
> Czy ten dysk mi pada?

jesli dobrze zinterpretowalem m.in. art do ktorego link podalem w poscie
wyzej i to o czym wspominal BSpider to twoj hdd ma sie calkiem niezle -
"value" jest jeszcze sporo powyzej progu "warn" - dopiero kiedy spadnie
na skutek zuzycia/uszkodzenia *ponizej* tej wartosci bedziesz mial blad
typu "SMART attrib. failure" czyli sypiacy sie dysk. a wartosc raw z
samych zer oznacza /brak/ alokowanych sektorow a wiec wszystko w
najlepszym porzadku. alokowane sa tylko /uszkodzenia/ powierzchni, wiec
jesli ich brak to wszystko super.

> Pozdrawiam

pozdrawiam

--