Kieszeń na dysk

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 10:41:46 MET DST

Witam

Knuję małe przeróbki systemu - chcę mieć drugi dysk wyłączany zupełnie (po
co ma chodzić, mam tam używane raz na rok Windows).
Sprawdzałem, po wyciągnięciu Molexa zasilającego BIOS głupieje przy starcie.
Dziwne, bo z tego co pamiętam kieszeń, którą miałem, odcinała tylko
zasilanie, i wszystko działało jak należy.
Czy jakiś szczęśliwy posiadacz kieszeni mógłby powiedzieć, jak to jest?
Zaznaczam, że nie interesuje mnie fizyczne wyciąganie dysku - chcę tylko
przekręcić kluczyk, dysk nie dostaje zasilania i jest spokój.
Kiedy potrzebuję Windows - wyłączam sprzęt, przekręca
m kluczyk, odpalam - ładuje się windows:)

Pozdrawiam!

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?