Re: Wymiana wentylatora w zasilaczu

Autor: niebieski <news.krys.wytnij_at_to.poczta.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 08:50:34 MET DST

Dnia 18.09.04 19:48, Użytkownik kamtzu napisał:

> szumi szumi, ale powietrze przeplywajace przez zasilacz a
> nie sam wentylator...chyba jedyna rada zdjac obudowe z niego
> (ale to dosc niebezpieczne -mozna chociaz odchylic jedna
> scianke)... mozesz tez sprobowac powiekszyc otwory w zasilaczu

IMO zdjęcie obudowy z zasilacza na stałe jest ryzykowne ze względu na
napięcia tam wystepujące. Proponuję wyciąć blachę z przerabianych
ścianek pozostawiając ok. 1cm margines wokół. Nastepnie w otrzymany w
ten sposób otwór wlutować drobną, ale sztywną siatkę metalową. Ja tak
zrobiłem - jest cicho, estetycznie i bezpiecznie.

--
Pozdrawiam . . .
                 . . . Niebieski