Re: Odp: P.S.Niewyrazny obraz na TV

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 05:51:57 MET DST

A.M. napisał(a):

> (...)
> Sprawdzenie tego jest proste: wystarczy jedną ręką trzymać
> kabel anteny zbiorowej za wtyczkę - drugą złapać kaloryfer...
> (...)
> Dlatego, przed wszelkimi manipulacjami na
> kabelkowych połączeniach pomiędzy PC a TV, oprócz wyłączenia wtyczek
> sieciowych, także należy jeszcze odłączyć kabel anteny zbiorczej od TV.
> Tak na wszelki wypadek...
> (...)

mam podobny problem. Kupiłem tani tuner TV. Ostatnio, gdy chciałem
odkurzyć wnętrze obudowy, jak zwykle odłączyłem zasilanie, wyłączyłem
zasilacz przełącznikiem z tyłu oraz odłączyłem monitor który ma własne
zasilanie (nie przez zailacz komputerowy). Reszte zostawiłem podłączone,
m.in. kabel od kablówki. Gdy chwyciłem obudowę od tyłu aby zdjąć górną
pokrywę nieźle mnie kopnęło (od samej obudowy!). Czy to niebezpieczne
dla "wnętrzności"? Planuję kupić kawałek zółto-zielonego kabla
uziemiającego, z jednej strony podłączyć do kaloryfera (lub do "listwy"
w której mam śróbkę ze znaczkiem uziemienia, do której jak mniemam można
przykręcić kabel uziemiający) z drugiej przykręcić do jednej ze śrubek
mocujących ścianki obudowy. Czy to aby nie dmuchanie na zimne? A może
wskazane - wręcz konieczne?

Pozdrawiam

--
Paweł Starzyński