Free CompuSec 4.17 - problemy z instalacją

Autor: <pe3no_at_DELETE.o2.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 00:11:07 MET DST

Witam, ściągnąłem sobie Free CompuSec 4.17 i próbowałem zainstalować pod Win
2000 z zainstalowanym SP.
Uruchomiłem plik setup.exe i pojawił się fioletowy ekran "CompuSec
Installation & Service". Wyskoczył też natychmiast komunikat o błędzie:
Microsoft Visual FoxPro (nie wiem, co to ma wspólnego z FoxPro, ale może
ma).

Poniżej ostrzeżenie:
"An error was detected. Please report the error log file to your support
location."

Nie wiem, co robić...

Ściągnąłem manuala w pdf-ie i przeczytałem tam o konieczności powyłączania
antywirusów - mam wyłączone wszelkie oprogramowanie.
Nic nie dało. Poszukiwałem pliku error.log lub czegoś w tym rodzaju - nie
znalazłem. Być może tam byłoby coś napisane? Przeszukałem dysk systemowy
oraz ten, na którym był instalator i nie znalazłem żadnego pliku *.log.

Czy jesteście mi w stanie coś doradzić?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam,