[lame] żadanie przerwania a restart/bluescreen- informacje

Autor: Pietia <vuyec_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 19:39:41 MET DST

Problem jest tego typu:
bluescreen z napisem
Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL tu jakies adresy i sterownik(chyba)
VIAUDIO.SYS

Pogrzebałem w googlu i doczytałem że viaudio.sys nie ma certyfikatu
microsoftu.
Jest to zintegrowana karta dziękowa na płycie via p4ma pro.

W menedzerze urządzen znalazłem że ten sterownik dzwięku ma takie samo
żadanie przerwania co moja karta graficzna (prolink fx5200) - czyli 11. Czy
to moze powodować konflikt ?
Czy można ewentualnie ręcznie zmienic ządanie przerwania ręcznie ?

Za bardzo nie wiem sam o czym piszę, więc prosze o wyrozumiałość.
dzięki za jakiekolwiek info.

pozdro
Pietia