pytanie do uztykownikow plyty Gigabyte GA-7VT600

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 18:42:25 MET DST

Mam pytanie do uzytkownikow Gigabyte GA-7VT600 -- jak ksztaltuja sie u
was temperatury CPU.

U mnie dochodzila do 66C (Athlon XP2400, wentylator FalconRock I).
Wczoraj ponownie zalozylem procesor, pasta itp. temperatura waha sie
teraz w zakresie 53-58 C (wczesniej byla w zakresie 60-67 C, ebecnie
temeratura w obudowie 36C, temperatura HDD 32 i 36 C).

Czytalem, ze plyty Gigabyte zawyzaja odczyt o jakies 10 C, ale ie wiem
ile w tym prawdy. Na razie nie widze problemu (maks. temperatura dla
Athlon XP 2400 wynosi 85 C, ale chce wyciszyc obudowe matami, co
uniemozliwia wymiane temperatury przez sciany obudowy.

Nie wiem, czy winny jest temu cooler (raczej zalozony dobrze, ale w
100% nie mozna byc tego pewnym) i czy go wymienic go na inny.

Napiszcie, jak to wyglada u was.
Tr