Problem z monitorem, znowu LG F700P

Autor: Red <kmwejfhNOSPAM_at_CUT-IT_MAN!!!acn.waw.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 15:21:12 MET DST

...napisalem znowu LG F700P poniewaz w archiwum juz oczy sie skosne robia od
wad tego koreańca. Nie ma jednak bledu ktory pasuje do objaw mojego
monitora. Pomijam juz geometrie bo jest wadą niepodważalna ale jakos
strasznie mnie nie denerwuje.

Najważniejszy problem to przygasanie monitora na kilka sekund. Trudno
okreslić od czego i dlaczego sie tak dzieje. Monitor sie po kilku sekundach
ponownie odpala. Gaśniecie polega na jego calkowitym wylaczeniu, tzn to
pozycji bursztynowej kontrolki po czym ozywa i pracuje dalej. Czasami w
ozyciu pomaga mu natretne machanie myszką, co jak mniemam generuje ruch na
monitorze. Dzieje sie tak czesto przy zwyklym uzytkowaniu monitora, jezeli
zapoda sie go na najwyzsze obroty, np przy grach nie wylacza sie wcale. W
czym problem, moze w karcie graficznej? Przy wczesniejszym monitorze
(DAEWOO:)) tego problemu nie bylo. Karta graficzna to cos z rodziny Nvidia
GF2MX 100/200 ale powtarzam ze na innym monitorze sie tak nie dzieje.
Czestotliwosc monitora to 60 Hz. Sterowniki w karcie są najnowsze dostepne,
oraz monitor ma własne sterowniki.

Drugui problem, jest taki ze mialem ciemną plamę na monitorze po lewej
stronie lecz nie w rogu. Teraz znikkla. Co myslicie

Pomozcie. Czy mam ruszać do serwisu? Mam go już rok. problemy te są od
bardzo dawna lecz dopiero teraz sie zebralem do tego. Jeszcze mam rok
gwarancji. Dodam ze system to XP Prof, athlon 1400xp 312 ram
Grzesiek